YAYINLAR (2015-2021)
- Yazılan Uluslararası Kitaplar ve Kitaplarda Bölümler
Aydın, G. (2021). Ağızdan ağıza pazarlamadan viral pazarlamaya: Viral örnekler üzerine bir inceleme. D. Aydın Aslaner, F. Sabırcan ve A. İ. Ceyhan (Eds.), Dijital Pazarlama İletişimi içinde (ss. 167-200). Kriter. (Yayın No: 6910192).
Aydın, G. (2020). 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi. G. Aydın (Ed.), 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi içinde (ss. 1-31). Kriter.
Aydın, G. (2020). Bütünleşik pazarlama iletişimi araçlarından veri tabanı pazarlamasına kavramsal bir bakış. S. Gezgin ve H. Çiftçi (Eds.), İletişimde Seçme Konular 1 içinde (501-527). İksad. https://iksadyayinevi.com/wp-content/uploads/2020/06/%C4%B0LET%C4%B0%C5%....
Aydın, G. (2020). Covid‐19 Pandemisi ve e‐ticaret: Z kuşağı’nın e‐ticarete yaklaşımı üzerine bir araştırma. E. Eroğlu ve F. Ü. Çolak (Eds.), Sosyal bilimci gözüyle Pandemi: Covid 19 üzerine araştırma, uygulama ve tartışmalar içinde (ss. 541-570). Literatürk Academia.
Aydın, G., Aydın Aslaner, D. ve Aslaner, G. (2018). A Research Study on the Influence of Star Strategy in Advertising on Imitation Behavior of Consumers. B. O. Aydın, E. Şahin ve Ö. Duğan (Eds.), Public relations and advertising theories: Concepts and practices içinde (ss. 261-287). Peter Lang.
- Yazılan Ulusal Kitaplar ve Kitaplarda Bölümler
Aydın, G., Aydın Aslaner, D. ve Aslaner, G. (2015). Dijital dünyada sosyalleş(me) aracı sosyal medya. T. Kara ve E. Özgen (Eds.), Ağdaki şüphe: Bir sosyal medya eleştirisi içinde (ss. 81-112). Beta.
- Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler
Aydın, G. (Ekim, 2020). Türkiye’de halkla ilişkiler eğitimi: Sektörün halkla ilişkiler mezunlarından beklentileri üzerine bir araştırma. [Özet Bildiri]. 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu’nda sunulan bildiri (s. 48). İstanbul: Üsküdar Üniversitesi.
- Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler
Aydın, G. ve Tıkır, U. (2019). İletişim bölümünde geliştirilmiş öğrenci projesi ”MODum Çok Güzel”. [Özet]. F. Y. Ekinci, F. Subaşı, E. A. Koç ve E. T. Çil (Eds.). 13. Engelsiz Üniversiteler Çalıştayı (s.19). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi.
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
Aydın Aslaner, D. ve Aydın G. (2021). Dijitali yeniden okumak: Sosyal etki pazarlaması ve influencerler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (42), 30-43. https://doi.org/10.30794/pausbed.795144
Aydın, G. (2017). Gazetelerin genç okurlara yönelik gerçekleştirdiği faaliyetler üzerine bir araştırma. Global Media Journal TR Edition, 8(15), 35-56.
Aydin, G. ve Aydın Aslaner, D. (2015). Stereotip kadın rollerinin televizyon reklamlarında sunumu. Global Media Journal TR Editon, 6(11), 54-74.
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
Aydın, G. (2020). Sosyal medya ve kriz iletişimi. Selçuk İletişim, 13(3), 1202-1230. doi: 10.18094/JOSC.776564.
Baygül Özpınar, Ş. ve Aydın, G. (2020). Kriz iletişiminde infografik kullanımı: Covid-19 Pandemi sürecinde infografikler üzerine bir inceleme. İstanbul Ticaret Sosyal Bilimler Dergisi, 19(37), 240-261.
Aydın, G. (Ed.). (2020). 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi. Kriter.
- Uluslararası/Ulusal Dergilerde Hakemlik
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler
Aydın, G. (2017). Gazetelerin genç okurlara yönelik gerçekleştirdiği faaliyetler üzerine bir araştırma. Global Media Journal TR Edition, 8(15), 35-56.
Aydin, G. ve Aydın Aslaner, D. (2015). Stereotip kadın rollerinin televizyon reklamlarında sunumu. Global Media Journal TR Editon, 6(11), 54-74.
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :
Aydın, G. (Ekim, 2020). Türkiye’de halkla ilişkiler eğitimi: Sektörün halkla ilişkiler mezunlarından beklentileri üzerine bir araştırma. [Özet Bildiri]. 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu’nda sunulan bildiri (s. 48). İstanbul: Üsküdar Üniversitesi.
Aydın G., Hürmeriç P. ve Aydın Aslaner D. (Temmuz, 2014). Transformation of Turkish printed newspapers’ corporate cultures. [Tam Metin Bildiri]. T. Watson (Ed.), 11th International History of Public Relations Conference’de sunulan bildiri. İngiltere: Bournemouth University.
Aydın G. ve Aydın Aslaner D. (Mart, 2014). Green social movements and government public relations efforts in Turkey. [Tam Metin Bildiri]. Y. Grace Ji, J. Helen, L. ve Z. C. Li (Eds.). 17th International Public Relations Research Conference’de sunulan bildiri (ss. 13-27). Coral Gables, Florida: Miami University.
Üçer, N. ve Aydın G. (Ekim, 2008). The effects of new media on young Turkish readers. [Tam Metin Bildiri]. 6th International Symposium of Interactive Media Design’de sunulan bildiri (ss. 101-111). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi.
C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:
Aydın, G. (2021). Ağızdan ağıza pazarlamadan viral pazarlamaya: Viral örnekler üzerine bir inceleme. D. Aydın Aslaner, F. Sabırcan ve A. İ. Ceyhan (Eds.), Dijital Pazarlama İletişimi içinde (ss. 167-200). Kriter.
Aydın, G. (2020). 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi. G. Aydın (Ed.), 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi içinde (ss. 1-31). Kriter.
Aydın, G. (2020). Bütünleşik pazarlama iletişimi araçlarından veri tabanı pazarlamasına kavramsal bir bakış. S. Gezgin ve H. Çiftçi (Eds.), İletişimde Seçme Konular 1 içinde (501-527). İksad. https://iksadyayinevi.com/wp-content/uploads/2020/06/%C4%B0LET%C4%B0%C5%...
Aydın, G. (2020). Covid‐19 Pandemisi ve e‐ticaret: Z kuşağı’nın e‐ticarete yaklaşımı üzerine bir araştırma. E. Eroğlu ve F. Ü. Çolak (Eds.), Sosyal bilimci gözüyle Pandemi: Covid 19 üzerine araştırma, uygulama ve tartışmalar içinde (ss. 541-570). Literatürk Academia.
Aydın, G., Aydın Aslaner, D. ve Aslaner, G. (2018). A Research Study on the Influence of Star Strategy in Advertising on Imitation Behavior of Consumers. B. O. Aydın, E. Şahin ve Ö. Duğan (Eds.), Public relations and advertising theories: Concepts and practices içinde (ss. 261-287). Peter Lang.
Aydın, G., Aydın Aslaner, D. ve Aslaner, G. (2015). Dijital dünyada sosyalleş(me) aracı sosyal medya. T. Kara ve E. Özgen (Eds.), Ağdaki şüphe: Bir sosyal medya eleştirisi içinde (ss. 81-112). Beta.
Aydın, G. ve Hürmeriç, P. (2012). Sosyal medya: Bir alan çalışması olarak Facebook'un kullanımı. T. Kara ve E. Özgen (Eds.), Sosyal medya akademi içinde (ss. 213-242). Beta.
Aydın, G. ve Üçer, N. (2009). Bir Uyumsuzluk Vakası. TV Sektöründe AB Düzenlemeleri ve TV Sektöründe AB Düzenlemeleri ve İtalyan Hukuk Sistemine Uyumun Siyasallaştırması (Çev.). Z. Karahan Uslu ve C. Bilgili (Eds.), Bilinç endüstirsinin iktidar ve siyaset pratikleri içinde (ss. 225-276). Beta.
D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
Aydın Aslaner, D. ve Aydın G. (2021). Dijitali yeniden okumak: Sosyal etki pazarlaması ve influencerler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (42), 30-43. https://doi.org/10.30794/pausbed.795144
Aydın, G. (2020). Sosyal medya ve kriz iletişimi. Selçuk İletişim, 13(3), 1202-1230. doi: 10.18094/JOSC.776564.
Baygül Özpınar, Ş. ve Aydın, G. (2020). Kriz iletişiminde infografik kullanımı: Covid-19 Pandemi sürecinde infografikler üzerine bir inceleme. İstanbul Ticaret Sosyal Bilimler Dergisi, 19(37), 240-261.
Aydın, G., Özdemir, A., Kara, F., Yağmur, N. ve Karcı, T. F. (2007). Tüketicilerin cep telefonlarında 3G kullanım alışkanlıkları ve operatör tercihleri. İletişim Çalışmaları (6), 44-63.
E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:
Aydın, G. ve Tıkır, U. (2019). İletişim bölümünde geliştirilmiş öğrenci projesi ”MODum Çok Güzel”. [Özet]. F. Y. Ekinci, F. Subaşı, E. A. Koç ve E. T. Çil (Eds.). 13. Engelsiz Üniversiteler Çalıştayı (s.19). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi.
Editörlük
Aydın, G. (Ed.). (2020). 21. Yüzyılda bütünleşik pazarlama iletişimi. Kriter.
Diğer akademik faaliyetler
YÖK Komisyon Üyeliği, Dünya Üniversiteliler Zirvesi-2011
2006- İstanbul, İstanbul Vergi Dairesi İletişim Eğitimi Seminerleri 2
2011- İstanbul, Yerel Gazeteciler Meslek İçi Eğitim Programı, Medyanın Geleceği Semineri
2011, Ankara, Sağlık İletişimi Çalıştayı, Sağlık Bakanlığı
2012- Sürekli Eğitim Merkezi, Sözlü ve Sözsüz iletişim Eğitimi, Eğitmen
2012- Yeditepe Üniversitesi- Medya Zirvesi Proje Koordinatörlüğü
2013-Yeditepe Üniversitesi-Medya Zirvesi Proje Koordinatörlüğü
2013- Yeditepe Sesimi Duyuyor musun? Sosyal Sorumluluk Proje Koordinatörlüğü-2013
2014- İl(i)k Adımı At Sosyal Sorumluluk Proje Danışmanlığı
2015-Transition to Clinical Settings Staj Programı, İletişim Eğitimi, Eğitmen
2016-Transition to Clinical Settings Stajı Programı, İletişim Eğitimi, Eğitmen
Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
Çalışkan, A. (2013), Effects of new communication technologies on CRM, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Yeditepe Universitesi, İstanbul
Birsen, A. (2013), Butik otel pazarlamasi: Türkiye’de butik otel pazarlamasinda sosyal medya kullanimi üzerine bir araştirma, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Yeditepe Universitesi, İstanbul
Atakan, Ü. (2018). Gender differences on online consumer behaviour in Turkey, ((Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Yeditepe Universitesi, İstanbul.
İbrahimağaoğlu, M. (2020). Issue management and brand reputation in real estate sector in Turkey, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi) Yeditepe Universitesi, İstanbul