Ön Koşul Dersleri:
Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı, öğrencinin, veriye farklı yollardan ulaşarak ve veriden çıktılar alarak analiz etmesini sağlamak ve bu analizler ışığında, pazarlama iletişimi alanında kampanya yönetme becerisini kazandırmaktır.
Dersin İçeriği:
Stratejik planlama, strateji ve taktik, durum analizi, kurum analizi, hedef kitle analizi ve pazarlama amaçlarının yazımı. Öğrenciler aynı zamanda güçlü markalar yaratmanın (geleneksel ve çevrimiçi pazarlama kullanarak) avantajlarını anlayacaklardır.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 2- Tartışmalı Ders 6- Vaka Analizi 7- Beyin Fırtınası 12- Grup Çalışması 16- Sözlü
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Sözlü / Sunum, Ödev
Dikey Sekmeler
3