Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:
- Gönç, D. ve Hürmeriç, P. (2020). Kurumsal Kimliğin Dijitalleştirilmesinde Kullanılan Parametreler, Global Media Journal Turkish Edition, Bahar 2020 Sayısı, Cilt 10-Sayı 20, ss.274-301.
- Hürmeriç, P. ve Bıçakçı, A. B. (2015). Sürdürülebilirliğin Kurumsal İletişimdeki Yansımaları: Küresel Otomotiv Markalarının Reklamlarının Göstergebilimsel Çözümlemesi, Global Media Journal Turkish Edition, 6(11), ss. 283 – 304.
- Bıçakçı, A. B. ve Hürmeriç, P. (2013). Milestones in Turkish Public Relations History, Public Relations Review, 39(2), ss.91-100.
- Hürmeriç, P. ve Baban, E. (2012). Simmel, Veblen ve Sombart’ın Penceresinden Hedonik Tüketim: Ütopya’da Negotium ve Otium. Global Media Journal Turkish Edition, 2(4), ss.87-101.
Uluslararası Yayınevleri Tarafından Basılan Kitaplarda Bölümler:
- Hürmeriç, P. ve Bıçakçı, A. B. (2020). Professional Standards of PR in Three Decades through the lenses of Turkish Women Presidents of IPRA, İçinde Theofilou, A. (Ed.), Women and PR History, (Yayım aşamasında), Routledge.
- Bıçakçı, A. B. ve Hürmeriç, P. (2019). Second-wave feminist movement in Turkey through an activist PR perspective, İçinde Adi, A. (Ed.), Protest Public Relations: Communicating Dissent and Activism, ss. 65 – 87, Routledge.
- Hürmeriç, P. ve Ülger, B. (2015). Ethics Statements of Public Relations Agencies in Turkey: How Do Turkish PR Agencies Present Themselves on the Web?, İçinde Catellani, A., Zerfass, A. , Tench, R. (Eds), Communication Ethics in a Connected World: Research in Public Relations and Organisational Communication, ss.135-153, Peter Lang. -
Bıçakçı, A.B. ve Hürmeriç, P. (2015). Turkish Universities’ Adoption of Social Media for Dialogic Communication, İçinde Ordeix, E., Carayol, V., Tench, R. (Eds.), Public Relations, Values and Cultural Identity, ss. 199-215, Peter Lang.
- Bıçakçı, A.B. ve Hürmeriç, P. (2014) The Historical Development of Public Relations Profession in Turkey: The Rise of a Profession in Times of Social Transformation, İçinde Burton St. J. III, Lamme M. O., L’Etang J., (Eds.), Pathways to Public Relations: Histories of Practice and Profession, ss. 257-272, Routledge.
Ulusal Yayınevleri Tarafından Basılan Kitaplarda Bölümler:
- Hürmeriç, P. (2016). Halkla İlişkiler ve Etik: Süregiden Tartışma, İçinde Balta Peltekoğlu, F. (Ed.), İletişimin Gücü: Kurumsaldan Küresele Halkla İlişkiler, ss.407-434, İstanbul: Beta Basım A.Ş.
- Gönenli, G. ve Hürmeriç, P. (2012). “Sosyal Medya: Bir Alan Çalışması Olarak Facebook’un Kullanımı”, İçinde Ebru Özgen ve Tolga Kara (Ed.), Sosyal Medya Akademi, ss.213-242, İstanbul: Beta Yayınları.
- Hürmeriç, P. (2012). Kişilerarası İletişimde Anlam Çözümleme Yöntemi Olarak Beden Dili Okuma, İçinde Güllüoğlu, Ö. (Ed.), İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri: Görsel Metin Çözümleme, pp.365-383, Ankara: Ütopya Yayınevi.
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitapçığında Basılan Bildiriler:
- Hürmeriç, P. ve Ülger, B. (2014). Ethics Statements of Public Relations Agencies in Turkey: How Do Turkish PR Agencies Present Themselves on the Web? EUPRERA 2014 Congress, Brüksel, Belçika, Eylül, 2014 (online proceedings).
- Aydın, G., Hürmeriç, P. ve Aydın Aslaner, D. (2014). Transformation of Turkish Printed Newspapers’ Corporate Cultures. International History of Public Relations Conference, Bournemouth, Temmuz, 2014 (online proceedings).
- Hürmeriç, P. ve Bıçakçı, A. B. (2012). Reflections of Sustainability on Corporate Communication: Semiotic Analysis of Global Automotive Brands’ Corporate Advertisements. Online Proceedings of Euprera 2012 Congress (online proceedings).
- Bıçakçı, A. B. ve Hürmeriç, P. (2012). The Milestones Influencing Public Relations Profession in Turkey: Insights from the PR Pioneers. The Proceedings of The International History of Public Relations Conference, Temmuz, 2012, Bournemouth, İngiltere (online proceedings).
- Balta Peltekoğlu, F. ve Hürmeriç, P. (2012). The Effects of the Environment on Public Relations and Advertising as Key Elements of Promotion Strategy in the Marketing Efforts. Proceedings of International Conference on Contemporary Marketing Issues, 13-15 Haziran, Selanik, Yunanistan, ss. 151-156.
- Hürmeriç, P. ve Gönenli, G. (2012). Public Relations as a Tool to Cultivate Public Health: An Overall Analysis of ‘Smoke Free Air Space Campaign’. Proceedings of International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 09-11 Mayıs, 2012, İstanbul, ss. 358-363.
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan Bildiriler:
- Hürmeriç, P. ve Bıçakçı, A. B. (2013). Reflections of the Current Economic Crisis in the Turkish Media: Framing the Government Public Relations in Turkey, IAMCR Conference (The International Association of Media and Communication Research), Dublin, 25-29 Haziran 2013.
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:
- Balta Peltekoğlu, F. ve Hürmeriç, P. (2012). Social Media Used as a Marketing Public Relations Tool in Turkish Football Teams. Journal of Selçuk Communication, 7(2), ss. 5-13.