Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler
ÖZARSLAN, Kübra; ALPASLAN, Bahtiyar Ahu InThe Context of Tourism Marketing G20 Countries' Instagram Activities. Electronic Turkish Studies . Fall2018, Vol. 13 Issue 29, p95-106. 12p.
ALPASLAN,B.A; DELİBALTA,E. Akıllı Nesnelerin Kişiselleştirilmiş Gerçek Zamanlı Pazarlamaya Yansımaları Reflection of The Internet of Things(IoT) to Personalized Real-Time Marketing Global Media Journal TR Edition, 9 (17)
Alpaslan, B. A. (2021). Televizyon Üzerine. MEDIAJ, 4(1), 206-210.
ALPASLAN, Bahtiyar Ahu; AKAR, Gülçin Ekonomi Politik Yaklaşımında Bir Propaganda Modeli: 9/11 Fahrenheit Filmi Üzerine Bir İnceleme. Turkish Studies – Social Sciences . 2023, Vol. 18 Issue 2, p343-359.
Özarslan, K. & Alpaslan, B. A. (2023). SİNEMANIN İDEOLOJİSİNİ OKUMAK: MUHAFAZAKÂR İDEOLOJİ VE DEMİR LEYDİ . Uluslararası Sosyal Bilimler ve Sanat Araştırmaları , 2 (2) , 1-16 .
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :
Erdoğdu, Ahu B., Aslaner,Gökçe A., ( March 5 – March 9, 2014 ) Building a Global Brand Identity: Analyzing the PR Campaigns of Turkish Airlines, [Tam Metin Bildiri]. ]. Y. Grace Ji, J. Helen, L. ve Z. C. Li (Eds.). 17th International Public Relations Research Conference Public Relations in a More Transparent Age Holiday Inn University of Miami Coral Gables, Florida, p.260-274
Erdoğdu, Ahu B., Tanrıkulu, K., (Mayıs, 2014). Panaptikon Düzenin Yeni Medya Ekonomisine Etkisi, [Tam Metin Bildiri].Çanakkale:18 Mart Üniversitesi ISBN 978-605-4222-44-5
Alpaslan. B.A.,DELİBALTA.E.,(EKİM 2018). Yeni Jenerasyon Marka Yönetim Stratejileri:Marka RE-Lansman Uygulamaları Örnek Vaka İncelemesi. [Özet Bildiri]. III. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi.(s.12). Kiev-Ukrayna
Alpaslan, B.A. (Kasım 2020). Covid 19 Pandemisinin İletişim Süreci Üzerindeki Etkileri. [Özet Bildiri]. 3. ULUSLARARASI TÜRK - RUS DÜNYASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ. Ankara: Ankara Bilim Üniversitesi
Alpaslan, B.A. (Kasım 2020). Yaşlı Nüfusun İletişiminde Sosyal Robot Yardımcılığının Rolü. [Özet Bildiri]. 6. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu. İstanbul: T.C. Yeditepe Üniversitesi.
Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar
Alpaslan,B.A, Knowledge Management Within The Context Of Business Organizations The Case of Factiva (2018) ISBN6057557018, Eğitim Yayınevi.
Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:
Erdoğdu, Ahu., Meksikalılar ve Amerikanlar Arasındaki Anlayışı Sağlamak İçin Medya Diyalogları.(çeviri )Bilinç Endüstrisinin İktidar ve Siyaset Pratikleri. İstanbul: Beta Yayınevi. s.143-167
Alpaslan,Ahu B.,Akar,Gülçin.,(2020). Dijital Hikâye Anlatıcılığı: Wattpad Platformu,İstanbul: HİPERYAYIN, ISBN NO: 978-605-281-980-7 s.43-65
Alpaslan, B.Ahu., (2021).Pandemi Döneminde Yaşlılara Yönelik Yaş Ayrımcılığı: Instagram Videoları , EĞİTİM YAYINEVİ, ISBN NO: 978-625-7405-13-3 s.46-63
Alpaslan,Ahu B., Akar,Gülçin.,(2021). Pandemi Sürecinde Aile İçi Şiddet Unsurunun Türkiye'deki Haber Portallarına Yansıması, İstanbul: Efeakademi Yayınları, ISBN NO: 978-625-7601-44-3 s.135-185
Editörlük
Alpaslan,B.A. (Ed.).(2021). Pandemos Galaksisi. ISBN NO : 978-625-7405-13-3 , Eğitim Yayınevi.
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:
Alpaslan, B.A ,. (2019). Dijital İletişim ve Sosyal Medya. [Özet]. F. Y. Ekinci, F. Subaşı, E. A. Koç ve E. T. Çil (Eds.). 13. Engelsiz Üniversiteler Çalıştayı (s.18). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi.
Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
1. ŞAHİNER İNCE, Esra. (2013) Türkiye’deki Kobilerin Pazarlama İletişimi Planlarında İhtisas Fuarlarına ve Yayınlarına Yaklaşımı. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
2. OZAN, Ece. (2014) Yeniden Konumlandırmanın Markalar Üzerindeki Etkisi ve Cine 5 Örneği. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
3. ÖZGEN BİRLER, Cana.(2013) İnternet Tabanlı Uygulamaların Sanat Galerilerinde Tanıtım Amacıyla Kullanımı. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
4. ATAY, Eser. (2013) Coğrafi İşaretlemenin Pazarlamaya Etkisi. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
5. AĞGEZ, Gülden.(2013) Markalı Ürün Tercihlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
6. AKYILDIZ,ÇALIŞKAN Tuğçe.(2013) Sosyal Medya ve Sosyal Medya’nın Toplumsal Şiddet Üzerindeki Etkisi. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
7. DELİBALTA, Ecemnur.(2018) New Generation Strategic Brand Management: The Case of Evabid. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
8. KILBEY,Esra.(2019) Video Game Design Process and Storytelling in Games: A Case Study on 'The Last of Us' Video Game. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
9. TOKA,Yağmur .(2019) Effects of Visual Communication Design on The Process of Designing Educational Materials. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
10. URCAN,TAŞKAN Tuğçe.(2020) UTILIZATION OF MOBILE ICONS AND EMOJIS IN DIGITAL DESIGN OF THE 21ST CENTURY. Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Danışmalığı Biten Doktora Tezleri
1. YAMAN,Tayfun Emre. (2020) ‘A RESEARCH ON THE EFFECT OF INSTAGRAM'S Z-GENERATION CONSUMER BEHAVIOUR.(Doktora tezi) Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.