Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Akışı
DERS AKIŞI |
||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
1 |
Sosyal Sorumluluk Kavramına Giriş |
|
2 |
Mezuniyet Projesi için Öğrenci Gruplarının Oluşturulması |
|
3 |
Mezuniyet Projelerinin Yürütülmesine için Kurum Ziyaretleri |
|
4 |
1. çalışma haftası |
|
5 |
2. çalışma haftası |
|
6 |
3. çalışma haftası |
|
7 |
4. çalışma haftası |
|
8 |
Vize Sunumları |
|
9 |
5. çalışma haftası, |
|
10 |
6. çalışma haftası |
|
11 |
7 çalışma haftası |
|
12 |
8. çalışma haftası |
|
13 |
9. çalışma haftası |
|
14 |
10. çalışma haftası |
|
15 |
Değerlendirme ve Final Sunumlarına Hazırlık |
|
16 |
Final sunumları |
|
Kaynaklar
KAYNAKLAR |
|
Ders Notu |
Sosyal sorumluluk ile ilgili güncel okumalar |
Diğer Kaynaklar |
|
Materyal Paylaşımı
MATERYAL PAYLAŞIMI |
|
Dokümanlar |
|
Ödevler |
|
Sınavlar |
Final Sunumu |
Değerlendirme Sistemi
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ |
||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI |
SAYI |
KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav |
|
|
Kısa Sınav |
|
|
Ödev |
2 |
50 |
Toplam |
|
100 |
Finalin Başarıya Oranı |
|
50 |
Yıl içinin Başarıya Oranı |
|
50 |
Toplam |
|
100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI |
|||||||
No |
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||
1 |
İletişim ve halkla ilişkiler alanında kuramsal bilgiye sahiptir. |
x |
|||||
2 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili araştırma yöntem ve tekniklerini bilir. |
x |
|||||
3 |
Alanın gerektirdiği disiplinler arası konularda bilgi ve bilinç sahibidir. Bu konuların halkla ilişkilerle ilişkisini kavrar. |
x |
|||||
4 |
Alanıyla ilgili etkili İngilizce sunum yapar. |
x |
|||||
5 |
Alanın gerektirdiği dijital yeterliliklere sahiptir. |
x |
|||||
6 |
Halkla ilişkiler alanının gerektirdiği yaratıcı düşünme becerisine sahiptir. |
x |
|||||
7 |
Başarılı bir halkla ilişkiler uygulaması için gerekli araştırma, planlama, uygulama, ölçme ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
x |
|||||
8 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri ekip çalışması içerisinde değerlendirerek sektörde işbirliği yapılan kurumlara uygular. |
x |
|||||
9 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
x |
|||||
10 |
Halkla ilişkiler mesleğini etik kurallara bağlı kalarak uygulama ve geliştirme bilincine sahiptir. |
x |
AKTS İş Yükü Tablosu
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU |
|||
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi |
Toplam |
Ders Süresi |
14 |
6 |
84 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
10 |
140 |
Ara Sınav |
1 |
6 |
6 |
Final |
1 |
6 |
6 |
Toplam İş Yükü |
|
|
236 |
Toplam İş Yükü / 25 (s) |
|
|
9,44 |
Dersin AKTS Kredisi |
|
|
9 |