Ön Koşul Dersleri:
Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Reklam üretim sürecinde yer alan görsel tasarım uygulamalarının geliştirilmesi; Dünyadan ve Türkiye’den örneklerle reklam kurgusunun, reklam kültürünün ve dilinin anlatılması; Portfolyo geliştirmesine yardımcı olunması; Reklam ajanslarındaki işleyişin ve üretimin anlatılması; Sunum deneyimin pekiştirilmesi
Dersin İçeriği:
Yakın reklamcılık tarihindeki önemli dönüm noktaları ve etkileri; Grafik tasarım becerisinin reklamda nasıl kullanıldığının kavranması; Yaratıcı reklam fikri üretimi; Bir markanın kurumsal kimlik ve lansman kampanyasının üretimi için gerekli sözel ve görsel çalışmaların hazırlanması; Grafik tasarım becerisinin reklamda nasıl kullanıldığının kavranması; Adobe Photoshop destekli yaratıcı reklam fikri üretimi
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 2- Tartışmalı Ders 3- Özel Destek / Yapısal Örnekler 15- Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Sözlü / Sunum, Ödev, Proje / Tasarım
Dikey Sekmeler
2