Ön Koşul Dersleri:
Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Anlamın nasıl işlediğine dair bakış açısı oluşturulması ve geliştirilmesi; Reklamın yaratıcı bir araç olmasına dair bakış açısının geliştirilmesi; Reklamda kullanılan dilsel öğelere dair farkındalığın sağlanması; Göstergebilimsel ve dilsel unsurların, edebiyattan gündelik yaşam sohbetlerine kadar her alandaki yönlendirici etkisinin kavranması. Öğrencilere, bu vasıtayla, veri okuryazarlığı bilgi ve becerisi kazandırılması amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği:
Göstergebilime dair ilkeler; Hem görsel hem de yazılı metinlerin incelenmesinde göstergebilimsel yöntemin kullanılması; Göstergebilimsel kurallardan yola çıkarak reklam tasarlanabilmesi
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 2- Tartışmalı Ders 6- Vaka Çalışması 7- Beyin Fırtınası 8- Küçük Grup 15- Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Ödev
Dikey Sekmeler
Hiçbiri