Ön Koşul Dersleri:
Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Öğrencilerin dijital ve geleneksel mecralarda reklam uygulamaları konusunda becerilerini artırmak; Çizgi üstü (TV, Radyo, Dijital Medya vs.) güncel reklam araçlarında tasarım ve uygulama kuralları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak; Bu alanlarda, yapım öncesi, yapım aşaması ve yapım sonrası iş akışlarına uygun ve etkili hareketli görüntü içeriği üretebilmelerini sağlamak.
Dersin İçeriği:
Farklı mecralarda tasarım ve uygulamaya yönelik proje örneklerinin analizi; Reklam sektöründe reklam filmi prodüksiyonu, fotoğraf ve 3 boyutlu dijital prodüksiyon, dijital medya vb. konularda piyasa üretim koşullarının anlaşılması; Reklamda görsel işitsel içerik üretimi hakkında öğrenilen bilgilerin Adobe Premiere programı kullanılarak uygulanması.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 14-Laboratuar 15- Ödev 20- Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Sunum, Ödev, Proje / Tasarım