Belirli bir tema çerçevesinde seyredilen filmlerin tartışılması
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1)İletişim çeşitlerini gösterir |
3,6,7,8,9,10 |
1,2,6,7,15 |
A,B,C,E |
2)Birey toplum ilişkisi üzerinde durur |
3,6,8,9,10 |
1,2,6,7,15 |
A,B,C,E |
3)Günümüz sorunlarının iletişim kavramlarındaki karşılıklarını arar |
3,6,8,9,10 |
1,2,6,7,15 |
A,B,C,E |
Dersin Akışı
DERS AKIŞI |
||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
1 |
Giriş- Dersin içeriğini anlatma |
|
2 |
Tartışma konuları/seyredilecek filmlerin belirtilmesi |
|
3 |
Film- tartışma |
|
4 |
Film- tartışma |
|
5 |
Film- tartışma |
|
6 |
Film- tartışma |
|
7 |
Film- tartışma |
|
8 |
Vize Ödevi |
|
9 |
Film- tartışma |
|
10 |
Film- tartışma |
|
11 |
Film- tartışma |
|
12 |
Film- tartışma |
|
13 |
Film- tartışma |
|
14 |
Film- tartışma |
|
15 |
Genel Değerlendirme |
|
16 |
Final Ödevi |
|
Kaynaklar
KAYNAKLAR |
|
Ders Notu |
Kişisel notlar ve bilgiler |
Diğer Kaynaklar |
|
Materyal Paylaşımı
MATERYAL PAYLAŞIMI |
|
Dokümanlar |
|
Ödevler |
|
Sınavlar |
Değerlendirme Sistemi
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ |
||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI |
SAYI |
KATKI YÜZDESİ |
Vize Ödevi |
1 |
100 |
Toplam |
1 |
100 |
Finalin Başarıya Oranı |
1 |
60 |
Yıl içinin Başarıya Oranı |
1 |
40 |
Toplam |
2 |
100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI |
|||||||
No |
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||
1 |
İletişim ve halkla ilişkiler alanında kuramsal bilgiye sahiptir. |
|
|
x |
|
|
|
2 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili araştırma yöntem ve tekniklerini bilir. |
|
|
x |
|
|
|
3 |
Alanın gerektirdiği disiplinler arası konularda bilgi ve bilinç sahibidir. Bu konuların halkla ilişkilerle ilişkisini kavrar. |
|
|
|
|
x |
|
4 |
Alanıyla ilgili etkili İngilizce sunum yapabilir. |
|
|
|
x |
|
|
5 |
Alanın gerektirdiği dijital yeterliliklere sahiptir. |
|
|
|
x |
|
|
6 |
Halkla ilişkiler alanının gerektirdiği yaratıcı düşünme becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
7 |
Başarılı bir halkla ilişkiler uygulaması için gerekli araştırma, planlama, uygulama, ölçme ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
8 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri ekip çalışması içerisinde değerlendirerek sektörde işbirliği yapılan kurumlara uygular |
|
|
|
|
x |
|
9 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
|
|
|
x |
|
10 |
Halkla ilişkiler mesleğini etik kurallara bağlı kalarak uygulama ve geliştirme bilincine sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
AKTS İş Yükü Tablosu
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU |
|||
Etkinlik |
SAYISI |
Süresi |
Toplam |
Ders Süresi |
14 |
3 |
42 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) |
16 |
4 |
64 |
Vize Ödevi |
1 |
10 |
10 |
Final Ödevi |
1 |
10 |
10 |
Toplam İş Yükü |
|
|
126 |
Toplam İş Yükü / 25 (s) |
|
|
5,04 |
Dersin AKTS Kredisi |
|
|
5 |