Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Koordinatörü:
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı, öğrencilerin tüketici davranışlarının nedenlerinin ve nasıllarını anlamalarına yardımcı olmak ve tüketici davranışlarını etkileyen psikolojik ve sosyolojik faktörlere dair bilgilerin pazarlama strateji ve taktiklerinin geliştirilmesinde kullanılması konusunda deneyim sahibi olmalarını sağlamaktır.
Dersin İçeriği:
Derste, tüketici davranışlarının anlaşılmasına ve yönlendirilmesine yardımcı olabilecek sosyoloji ve psikolojik teoriler, nosyonlar ve araştırma bulguları gözden geçirilecek ve bunların pazarlama alanına nasıl uygulandıkları değerlendirilecek ve grup çalışması aracılığıyla uygulamalı olarak deneyimlenecektir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Ders; 2: Tartışmalı Ders; 6: Vaka Analizi, 15: Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav; B: Sözlü/Sunum, C: Ödev
Dikey Sekmeler
1