Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı, tüm sosyal medya pazarlaması ve içerik yönetimi sürecini desteklemek için size kavramlar, teknikler ve en iyi uygulamalar hakkında kapsamlı bir rehber sunmaktır.
Dersin İçeriği:
Hızlı, tempolu bir ortamda yenilikçi pazarlama stratejileri planlama, geliştirme ve yürütme deneyimine sahip olma. Genel marka iletişimini iletişim kanalları arasında bütünsel olarak tasarlama ve yürütme. Hem geleneksel hem de dijital medyada medya stratejileri ve planları geliştirme. Sonuçları en üst düzeye çıkarmanın yollarını bularak temel metrikleri araştırma, tanımlama, izleme ve raporlama.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma
Dikey Sekmeler
Hiçbiri