Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Teknoloji ve iletişim araçlarının gelişim hızı bir hayli yüksektir. Bu doğrultuda, reklam ilke ve stratejilerinin de aynı kalması beklenemez. Cep telefonlarının yaygın kullanımı ve dijital pazarlamanın gelişimi vasıtasıyla hedef kitle ve müşteriler daha erişilebilir hale gelmiştir. Bu ders kapsamında, mobil pazarlama ve reklamcılığa dair teorik ve pratik bilginin önde gelen şirketler vasıtasıyla öğrencilere aktarılması ve öğrencilerin, uygulama süreçlerinde yer alması amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği:
Öğrenciler mobil pazarlama ve reklamcılığın tüm yönlerine aşina olacak ve Mobil Pazarlama Derneği (MMA) tarafından koordine edilen ders gündemindeki konular hakkında teorik ve pratik bilgi, beceri ve yetkinliğe sahip olacaklardır.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 2- Etkileşimli Ders 6- Vaka Analizi 7- Beyin Fırtınası 8 12- Grup Çalışması 13- Saha Çalışması 15- Ödev 19- Konuk Konuşmacı
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Sözlü Sınav / Sunum, Ödev, Proje / Tasarım
Dikey Sekmeler
Hiçbiri