Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı öğrencilerin dijitalleşen reklam pazarına adaptasyon sağlamaları, dijital reklam mecralarının, ajanslarının ve içerik üreten mekanizmalarının çalışma sistemlerini öğreterek dijital medya planlanması ve satınalma süreçlerini anlamalarıdır.
Dersin İçeriği:
Dijital Medyanın tanımı ve tarihçesi, reklam modelleri, dijital mecraların çalışma metotları, dijital platformlar, global ve yerel ölçümlemeler, dijital planlama ve içerik üretici ajanslarının çalışma sistemleri, medya satın alma süreçleri ve data segmentasyonu, güvenli internet ve yanıltıcı reklam metotları, dijitalleşen diğer reklam mecraları ve örnek çalışma modelleri
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1-Ders 2- Tartışmalı Ders 5- Problem Çözme 6- Vaka Çalışması 7- Beyin Fırtınası 8- Küçük Grup 15- Ödev 19- Konuk Konuşmacı
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Sınav, Sözlü / Sunum, Ödev
Dikey Sekmeler
3