Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı pazarlama işlevinin kapsamını ve rolünü
a) Pazarlama karması elemanlarının entegrasyonu : ürün , fiyat, dağıtım kanalları ve tutundurma;
b) Tutundurma karması araçlarının entegrasyonu : Halkla ilişkiler, reklamcılık, kişisel satış, satış tutundurma, doğrudan satış ‘a vurgu yaparak incelemektir.
Amaç, pazarlama iletişiminin müşterilere nasıl ulaştığını ve onlara hizmet ettiğini ve tüketici davranışlarını şekillendirmeye nasıl yardımcı olduğunu anlamaktır.
Dersin İçeriği:
Ders, öğrencilere pazarlama iletişimi stratejisi alanında yer alan bileşenler ve düşünceler hakkında bilgi vermek üzere tasarlanmıştır. Bütünleşik Pazarlama İletişimi teorileri, kavramları ve uygulamalarına odaklanan ders, reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, tanıtım, kişisel satış, doğrudan pazarlama ve interaktif pazarlama unsurlarını kapsar.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Ders; 2: Tartışmalı Ders; 6: Vaka Çalışması; 15: Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav; B: Sözlü/Sunum; C: Ödev
Dikey Sekmeler
2