• Türkçe
  • English

Dünyada ve Türkiye’de markaların yürüttüğü stratejik yaklaşımlar ve bu amaçla markaların gerçekleştirdiği iletişim faaliyetlerinin ele alındığı “Marka Zirvesi” 6-7 Aralık 2017 tarihinde, Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Tasarımı ve İletişimi ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümleri öğrencileri tarafından, Yrd. Doç. Dr. Duygu Aydın Aslaner’in koordinatörlüğünde Yeditepe Üniversite 26 Ağustos Yerleşkesi'nde gerçekleştirildi.

Pazarlama ve marka iletişimi stratejilerinin geleceğinin konuşulduğu zirvede, öğrenciler sektörün önde gelen temsilcileri ile bir araya gelme fırsatı yakaladı.İki gün süren Marka Zirvesi’ne, M.A.R.K.A. Reklam Ajansı CEO'su Hulusi Derici, Filli Boya Satış ve Pazarlama GMY Burak Basmacı, Lig TV Genel Müdürü Şansal Büyüka, Tek Girişim Ltd. Kurucu Genel Müdürü/ Power Of Happiness Platformu’nun Kurucusu Tijen Mergen, Teknik Direktör Yılmaz Vural , Marka Konseyi Dernek Başkanı Güven Borça, Marka Konseyi Dernek Başkan Yardımcısı Yunus Baran, Marka Konseyi Dernek Yönetim Kurulu Üyesi Dilek Özman ve Kafa Dergisi CEO'su Candaş Tolga Işık, Sabah.com.tr / ATV Marka ve Pazarlama Grup Başkanı Sinan Köksal gibi alanlarında söz sahibi profesyoneller katıldı.

Bu yıl, İletişim Fakültesi Reklam Tasarımı ve İletişimi ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümleri öğrencileri tarafından ilki gerçekleştirilen ve sektörden profesyoneller ile öğrencilerin bir araya geldiği Marka Zirvesi; günümüz dünyasını göz önünde bulundurarak; pazarlama, satış, reklam, marka ve iletişim alanlarında uzman kişilerin gerçekleştirdiği oturumlarla, bu alanlarda uzmanlaşmak ve kariyer yapmak isteyen öğrenciler için fırsat yaratan bir etkinliktir.

paylaş