Bölüm tarafından daha önceden oluşturulmuş olan ‘’Duvarları Yıkıyoruz’’ ve ‘’7’den 77’ye Kuşaklar Arası İletişim’’ isimli sosyal sorunluluk projelerinin içerisinde yer almak ve projenin yürütülmesini sağlamak.
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Öğrenciler sosyal sorumluluk projeleri planlayıp onları uygulanabilirler. |
1,5,6,7,8,9,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
2) Öğrenciler sosyal sorumluluk projesi oluşturma becerisi kazanabilirler. |
2,5,6,7,8 |
1,2,3,12 |
B,C |
3) Öğrenciler farklı kültürlerden ve farklı sosyo-ekonomik çevrelerden insanlar ile tanışabilirler. |
2,3,5,6,7,8,10 |
1,2,3,12 |
B,C |
4) Öğrenciler uygulanmak üzere güvenilir bir iletişim stratejisi planlayabilirler. |
2,5,6,7 |
1,2,12 |
B,C |
5) Öğrenciler yazılı materyaller hazırlayıp bunları profesyonel standartlara uygun şekilde sunabilirler. |
4,5,6,7 |
1,2 |
B,C |
Dersin Akışı
DERS AKIŞI |
||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
1 |
Sosyal Sorumluluk Kavramına Giriş |
|
2 |
Mezuniyet Projesi için Öğrenci Gruplarının Oluşturulması |
|
3 |
Mezuniyet Projelerinin Yürütülmesine için Kurum Ziyaretleri |
|
4 |
1. çalışma haftası |
|
5 |
2. çalışma haftası |
|
6 |
3. çalışma haftası |
|
7 |
4. çalışma haftası |
|
8 |
Vize Sunumları |
|
9 |
5. çalışma haftası, |
|
10 |
6. çalışma haftası |
|
11 |
7 çalışma haftası |
|
12 |
8. çalışma haftası |
|
13 |
9. çalışma haftası |
|
14 |
10. çalışma haftası |
|
15 |
Değerlendirme ve Final Sunumlarına Hazırlık |
|
16 |
Final sunumları |
|
Kaynaklar
KAYNAKLAR |
|
Ders Notu |
Sosyal sorumluluk ile ilgili güncel okumalar |
Diğer Kaynaklar |
|
Materyal Paylaşımı
MATERYAL PAYLAŞIMI |
|
Dokümanlar |
|
Ödevler |
|
Sınavlar |
Final Sunumu |
Değerlendirme Sistemi
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ |
||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI |
SAYI |
KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav |
|
|
Kısa Sınav |
|
|
Ödev |
2 |
50 |
Toplam |
|
100 |
Finalin Başarıya Oranı |
|
50 |
Yıl içinin Başarıya Oranı |
|
50 |
Toplam |
|
100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI |
|||||||
No |
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||
1 |
İletişim ve halkla ilişkiler alanında kuramsal bilgiye sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
2 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili araştırma yöntem ve tekniklerini bilir. |
|
|
|
|
x |
|
3 |
Alanın gerektirdiği disiplinler arası konularda bilgi ve bilinç sahibidir. Bu konuların halkla ilişkilerle ilişkisini kavrar. |
|
|
x |
|
|
|
4 |
Alanıyla ilgili etkili İngilizce sunum yapabilir. |
|
|
|
|
x |
|
5 |
Alanın gerektirdiği dijital yeterliliklere sahiptir. |
|
x |
|
|
|
|
6 |
Halkla ilişkiler alanının gerektirdiği yaratıcı düşünme becerisine sahiptir. |
|
|
|
x |
|
|
7 |
Başarılı bir halkla ilişkiler uygulaması için gerekli araştırma, planlama, uygulama, ölçme ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
8 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri ekip çalışması içerisinde değerlendirerek sektörde işbirliği yapılan kurumlara uygular. |
|
|
|
|
x |
|
9 |
Halkla ilişkiler alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
|
|
x |
|
|
10 |
Halkla ilişkiler mesleğini etik kurallara bağlı kalarak uygulama ve geliştirme bilincine sahiptir. |
|
|
|
|
x |
|
AKTS İş Yükü Tablosu
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU |
|||
Etkinlik |
Sayısı |
Süresi |
Toplam |
Ders Süresi |
14 |
8 |
112 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
5 |
7 |
Ara Sınav |
1 |
45 |
45 |
Final |
1 |
45 |
45 |
Toplam İş Yükü |
|
|
272 |
Toplam İş Yükü / 25 (s) |
|
|
10,88 |
Dersin AKTS Kredisi |
|
|
11 |