Ünvan: Araştırma GörevlisiBölüm: Halkla İlişkiler ve Tanıtım BölümüGörevi: Araştırma GörevlisiE-Posta: simge.demirel@yeditepe.edu.trTelefon: 0216 578 00 00/ 1826Ofis: Güzel Sanatlar Binası, Ofis No: 601Zaman: Tam ZamanlıAkademikBiyografiLisans: Sabancı Üniversitesi, Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi, Endüstri Mühendisliği, 2011 Yüksek Lisans: Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve İletişim Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, 2020 Doktora: Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler, 2020 - (...) Yüksek Lisans Tez Adı: Nüfuz pazarlamasının tüketici davranışına etkisi: Lüks tüketim üzerine bir çalışma (The impact of influencer marketing on consumer behavior: A study on luxury consumption) Yayınlar Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: Demirel, E.S. ve Coşar, Ç. (2022). Halkla İlişkiler ve Etik: 1990 - 2021 Yılları Arasında Yayımlanan Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Değerlendirme, Global Media Journal Turkish Edition, 12(24), ss.248-262. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: Demirel, E.S. (2021). Pazarlama Halkla İlişkiler Kapsamında Amaca Yönelik Pazarlamanın (Cause Related Marketing) Hedef Kitle Üzerindeki Etkisi: Apple RED Kampanyası Üzerine Bir İnceleme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 8(1), ss.59-86. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler: Demirel, E.S. ve Hürmeriç, P. (2020). Tüketicilerin Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) Aracılığıyla Markalar ile Kurduğu Bağ: Lüks Tüketim Üzerine Bir Araştırma, İçinde Aydın, G. (Ed.) 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, İstanbul: Kriter Yayınevi. Erdinç Doğan, E., Demirel, E.S., Yılmaz, E., Mutlu S. ve Orha, Hazar S. (2022). Türkiye’de Halkla İlişkiler Disiplinine Eleştirel Bir Bakış: 1995-2020 Yılları Arası Makalelerin İncelenmesi, İçinde Özgen, E. (Ed.) İletişimin Yönetici Halkla İlişkiler, ss.167-221, İstanbul: Himalaya Akademi Yayınevi. Erdinç Doğan, E., Demirel, E.S., Yılmaz, E., Mutlu S., Orha, Hazar S. ve Akyıldız S. (2022). Genç Cumhuriyet Kimliğinin Benimsetilmesi Sürecinde Köy Enstitüleri’nin Halkla İlişkiler Perspektifinden İncelenmesi, İçinde Özgen, E. (Ed.) İletişimin Yönetici Halkla İlişkiler, ss.223-291, İstanbul: Himalaya Akademi Yayınevi. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler: Demirel, E.S. ve Coşar, Ç. (2021). Halkla İlişkiler ve Etik: 1990 - 2021 Yılları Arasında Yayımlanan Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Değerlendirme. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu. Yeditepe Üniversitesi, İstanbul, Türkiye. 24 Kasım 2021. Diğer yayınlar: Women’s Role in the Public Relations Industry: An Empirical Research on Women Practitioners’ Position in Turkey. Poster presentation 2021 EUPRERA Annual Congress, Pamplona, Spain.