Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Koordinatörü:
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Pazarlama sistemi ve terminolojisi konusunda bilgilendirmek; Kavramsal ve analitik becerileri geliştirmek; Öğrencinin günümüz küresel şartları çerçevesinde, pazarlama konusunu stratejik biçimde ele almasını sağlamak.
Dersin İçeriği:
Pazarlama, pazarlama karması, segmentasyon, hedef pazar belirleme, konumlandırma, müşteri değeri, marka, ürün geliştirme, hizmet pazarlaması, tüketici davranışı, ürün yaşam süreci ve pazarlama etiği konularında temel bilgiler.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Ders, 2: Tartışmalı Ders, 6: Vaka Çalışması, 15: Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A. Sınav; C. Ödev
Dikey Sekmeler
2